Обмін/повернення

При замовленні продукції в нашому інтернет-магазині Ви можете скористатися оплатою за принципом післяплати. Це означає, що Ви зможете приміряти взуття безпосередньо на відділенні нової пошти, і лише після цього сплатити товар. Також містом Київ ми здійснюємо доставку кур'єром. Для зручності кур'єр може взяти 2 пари для примірки, тим самим зменшити ймовірність того, що Вам не підійде взуття через невідповідний розмір.

Якщо все ж таки Ви придбали взуття, але з якихось причин воно Вам не підійшло, Ви маєте можливість обміняти, або повернути придбаний товар у строк до 14 днів з моменту отримання.

Повернення або обмін товару можливе в строк до 14 днів за умови збереження коробки та відсутності слідів експлуатації. При дотриманні двох цих умов Ви маєте право оформити повернення коштів, або обмін взуття на іншу пару. Якщо ж товар був у використанні, то, на жаль, обмін або повернення неможливе. Так само повернення або обмін неможливе, якщо з моменту отримання Вами товару пройшло 15 і більше календарних днів.

Якщо Ви втратите товарний чек – це не буде проблемою, оскільки Ваше замовлення фіксується у нашій базі замовлень. У такому разі повернення або обмін відбувається за допомогою компанії «Нова пошта». Менеджер надасть Вам дані для надсилання товару. Після оформлення відправки обов'язково надішліть менеджеру номер товарно-транспортної накладної.

Після прибуття взуття на склад відділ сервісу перевірить продукцію на сліди шкарпетки, і якщо вони не будуть виявлені, протягом 1-2 днів Вам буде надіслано потрібну Вам пару, якщо йдеться про обмін взуття. У разі повернення – кошти будуть зараховані на Вашу банківську картку у строк до 3 днів. Реквізити для переказу грошей також необхідно повідомити менеджеру.

Зверніть увагу, що при обміні/поверненні Ви оплачуєте вартість послуг нової пошти відповідно до їх тарифу.

Якщо в строк до 30 днів у Вас виникнуть проблеми з взуттям, які не є результатом експлуатації, Ви зможете відправити пару на гарантійне обслуговування. Гарантійне обслуговування проводиться у разі, якщо під час експлуатації взуття було виявлено приховані дефекти, інакше кажучи, брак виробництва. У такому разі ми зобов'язуємось усунути цей дефект. У випадку, якщо відділ сервісу приходить до висновку, що прихований дефект не підлягає сервісному обслуговуванню, Ви маєте право обміняти цю модель на аналогічну нову. Якщо ж даного товару для обміну не виявиться в наявності, то в строк до 3-х днів буде здійснено повернення коштів.